joi, 29 martie 2012

...a fost-am trait, va fi-imi voi aminti...

 
Deseori ai nevoie de schimbări măreţe in viaţă,de mai mult răsfăţ si mai multă atenţie, de o mâina caldă de un sfat îndrumător.... la mine a sosit momentul schimbărilor, totul mi se pare incurcat in lumea asta,dimineţile nu mai sunt atît de dulci ca altă data ,nici cafeau nu mai are acel gust aromatizator s-au eu sunt prea naivă ,nu mai acord importanţă lucrurilor care cîndva erau importante,nu mai savurez plăcerea vieţii pe deplin simţîndu-mă încă copil s-au mai bine zis ,,studentă,, gîndesc prea matur.Sunt pe ultima sută de metri si voi deveni ,, şomer cu acte in regulă,, intr-o lume atit de mare si cu prea multe cerinţe pentru un tînăr in deveire.Acum în prag de examene regret timpul trecut,meditez la acel timp plin de nazbîtii,retrăirii şi emoţii si acum fac planuri de viitor,oare ce surprize imi mai pregăteşte viaţa,orice ar fi dar la sigur ca anii studenţiei nu vor fi!!! Frumoşii ani de studenţie repede au mai venit dar şi repede au mai trecut...Păcat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu