luni, 3 septembrie 2012

1 Zi de Şcoală...

Azi e ziua importanta
Prichindeii cei mai mici
Merg la scoala prima data,
Si ce-s vajnici si voinici!

Cu ghiozdanele enorme
Si buchete fel de fel,
Imbrăcaţi in uniforme,
Se gătesc de defileu!

Azi nu dau mînuţa mamei,
Au crescut ,sunt deja mari!
Cu emoţii si bomboane,
De azi sunt şi ei şcolari!!

 Azi noapte nu am dormit deloc cred că a fost din cauza emoţiilor pentru 1 Zi de Şcoală...Deşi au trecut anii mei de şcoală,1 septembrie încă mă mai încearcă prin emoţii nostalgige şi prin gînduri că mîine trebuie să-mi pregătesc ghiozdanul,florile,fundiţa,rochiţa şi să plec la şcoală...Asta însă rămîne în amintiri pentru că anii mei de şcoală demult au trecut.Cu mulţimea de emoţii pe care le am în suflet vreau să felicit toţi copilaşii ,studenţii ,profesorii pentru care Azi e Zi mare,Zi de sărbătoare!!!Succese dragii mei,răbdare şi desigur multă perseverenţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu