duminică, 2 septembrie 2012

Leaganul meu e Moldova...


Moldova ţara de minune....voi întelegeţi cum vreţi aceasta ,pentru mine e cu adevarat o minune.Eu m-am născut aici şi  mă consider o norocoasă ba chiar mă şi mîndresc cu ţărişoara aceasta Modova.Ţară cu atîtea neajunsuri dar cu oameni atît de primitori şi iubitori de neam.Deseori cînt versurile lui Vitalie Dani  ,,Leaganul meu e Moldova
Sufletul meu e Moldova
Dragostea mea e Moldova
Plaiul si slova
Dulce de rai...şi simt o nostalgie pentru cei care au plecat departe uitînd de pămîntul moldovenesc!!!Eu nu am bani şi nici avere ,dar am plăcere să respir mirosul florilor de tei,să admir verdeaţa pădurilor si să simt bunătatea oamenilor care mă

înconjoară...Sunt o iubitoare de neam,imi iubesc plaiul şi limba pe care o vorbesc...Iubesc tot ce mă
 înconjoară rîuri ,dealuri ,păduri,flori ,oameni buni şi mai puţini buni ,tradiţii frumoase........iubesc toate astea pentru că le gasesc aici în ţărişoara mea Moldova!!!Moldova Patria mea la mulţi ani !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu